Wednesday, August 20, 2008

Nak Potong Rambut!

Arrrgghhhh rase mcm nak menangis tengok rambut aku sekarang. Lebih2 lagi tang hujung rambut aku ni. Bukan setakat bercabang dua tapi dah banyak cabang dah. Macam banyaknye Giants kat Malaysia nih.



Ampeh betul sebab aku baru perasan hari ni. Entah2 memang dah lame rambut aku bercabang macam ni. Eeeee malunya org tengok. Tak bleh jadi ni aku nak gak potong rambut aku esok, err means hari ni la. Tapi tgk wallet aku, rase cam x bersemangat plak nak potong. Gaji lagi 5 hari. Arrgghhhh tension!! Tapi aku dah tak suka nak tengok rambut aku ni. Too bad =(




Erm...dapat potong rambut pendek mcm katie holmes ni pon ok gak kan...she's look so young and cute...but not sure on me..hehe..tapi nak potong pendek ni pon kena minta izin dulu...dengan sape? dengan abg sayang aku la yg kat jepun tuh...dah email dah gambo katie holmes ni kat dia ckp nak potong mcm ni tak tau la dia bg ke tak...tunggu pagi esok la bile dia buka email dia kat office nanti..we wait and see..

1 comments:

laceBAEK said...

akak sue :)missyu.

setelah sekian lme kan.

bru jumpe ur blog.

im here just for friend sis. hik

dah bce sume post sis yg dulu2 :)

insyaallah lace akan simpan sume nyerr.

tade canang2 merate rate..

lgpon utk ape kan? hahha. bermadah pulak saye kat cni.

nway, happy to see u here sis.

nti burak lg eh :) see ya.

muwahh!