Wednesday, August 20, 2008

Rambut Baru

haha caye tak caye akhirnye aku dah berjaya menjayakan misi nak potong rambut...yesss!! rase ringan sikit kepale aku ni...selamat tinggal rambut rosak kat salun DTREND...ahaks..korang nak tau aku siap save gambar katie holmes tuh nak tunjuk kat tukang gunting rambut aku tu aku nak potong ala ala katie holmes...kakaka...amoi tu senyum jer...tapi rambut aku xde la jadik cam katie holmes tuh dan aku pon xde la cute cam katie holmes tuh cuma lagik cute jek...hikikhik...bgn kul 11 pagi terus bukak email nak tgk ape pendapat org kat jepun tuh...dengan mate yg mamai rase mcm x percaye jek dia taip 'OK'!! sebelum ni bukan main liat mamat tu nak bg aku gunting rambut...gunting paras bahu pon dia tak nak..


3 gaya rambut dalam masa 2 tahun

hish rase lain mcm pon ye gak tapi aku tak kisah dah...dari mate sakit tgk rambut bercabang ni baik aku buang jer...duit tak ade pon aku pejam mate jek kuar duit bayar kat amoi tuh RM20...mase kat salun tuh amoi tuh bleh lak dia iron rambut aku...hish tak berkenan aku lah...dah mcm nyonya jer aku rase dengan kaler perang yg dah nak setengah dari rambut aku tuh....hurmm pikir punya pikir kaki aku laju jer tekan minyak keta gi jusco sebab nak pegi watsons beli kaler untuk rambut aku...aku amik paling murah punyer RM21.90 brand REVLON kaler Soft Black...balik rumah, bentang surat khabar depan tv, amik cermin pastu aku kaler la rambut aku dengan kaler hitam tuh...heh heh

1 comments:

Mulut hazab uollss said...

comel gile u sayang !! aaaa comel sgt pinjam rambut plssss