Thursday, September 4, 2008

Handphone Idaman

aaaaa tensionnye!! dah lame sangat aku mengidam-idamkan nak beli handphone idaman tapi setiap bulan bile dapat gaji mesti ade jer bil bil yg perlu aku jelaskan terlebih dahulu sehinggakan bajet untuk mendapatkan handphone baru yang aku idam-idamkan mesti tak ade...aku bukannye orang yang kaya yang petik jari jer dapat ape yang dikehendaki dan aku juga bukan anak orang kaya yang akan dapat setiap perkara dan benda yang di idamkan bila minta pada ibu bapa...im not that lucky! Asraf pula lebih pentingkan aku berdiri di atas kaki sendiri sekarang dengan berusaha sendiri jika hendakkan sesuatu...betul juga cakap dia, aku pun tak nak selalu sangat di manjakan takut dah terbiasa nanti, bila dia dah tak ada satu hari nanti aku tak boleh nak hidup pula...hurmm do you know what i mean! okey aku bersyukur apa yang aku ada...aku akan berusaha sendiri untuk mendapatkan setiap apa yang aku nak! wish me luck!
Sekarang aku amat gila mengidamkan dua handphone ni! uuwwaaa!!! Yang mane rase2nye lebih best? model Sony Ericsson W910i atau LG KF510...yeee aku tau handphone LG tu lagi mahal tapi ianya sangat cantik, elegan dan bergaya! hehe ;) im really in love with the red color of both models!!


Sony Ericsson W910i



LG KF510

2 comments:

naughtylicious-rini said...

nampaknye awak sudah berjaya memiliki salah satu kan??...hahahaha..only its white in colour..

me only me SUE said...

ngeeee ;p