Wednesday, September 24, 2008

Tak Suka Bau Rokok!!

ahhhhh tension!! pagi semalam bangun2 tido jer tetiba bau rokok! itu dalam bilik tidur aku dah bau kuat...bile keluar jer dekat ruang tamu, lagi lah bau rokok yang sangat kuat! aku pernah jer duduk sebelah orang yang menghisap rokok tapi tak ade plak bau kuat macam mane aku bau ni!! penat aku cari dari mane datangnye bau rokok di siang2 hari ni..setau aku semua yang dalam rumah aku ni berpuasa..aku nak spray pewangi dah habis pulak!! arghhh rimas lemas macam ade asap dalam rumah!! sesak nafas pun ade...rokok jenis ape pun aku tak tau la ni...kompem orang yang hisap rokok ni bau dia lebih busuk!! eerrhhhggg!!

2 comments:

naughtylicious-rini said...

ahahahahhaha...saya taw cerita ini...lalalalala..tahan jek la...

me only me SUE said...

hehehehehehehehe tgh tahan ni...keh keh ;p