Monday, November 3, 2008

Im Happy!!

yeayy akhirnya dia yang call hari ni!! tak sangka pulak dia nak call aku...cakap pun elok jer...Alhamdulillah...may be kitorang gadoh sebab benda remeh jer kot...dan may be gak dia sedar bukan salah aku sepenuhnya...hehehe...aku suke! aku suke! sebab dia call time memang aku memerlukan dia untuk aku luahkan ape yang terpendam...really LOVES him... ;)

hehehe gediknye aku nak letak gambar dia...takpelah biar dia kembang hidung sket kalau dia tengok blog aku ni...ekekeke...rindu pulak kat dia...hari ni genap sebulan dah tak jumpe...sob sob...miss you Asraf!!

5 comments:

si sepet gurl said...

ngko lg gedikss..

'D' said...

alolololo...so schweeetttt..

Putry Sue said...

hehehehehe ;p

Anonymous said...

miss abg ashraff gak..nak sain nak sain kat dade....kekekeke...seb bek le aku xde blog..kalo idak aku letak gambo akak sue bebyk...harharhar

Putry Sue said...

weiiii gamba tanpa izin aku tuuuu!!! cis cis!!