Saturday, November 1, 2008

Sebelum Hari Kejadian...

Saje je ni nak tepek gambar2 sebelum dan semasa masak untuk rumah terbuka kitorang...ngeh2 kitorang shopping barang sume dekat Tesco Ampang dan Carrefour Alamanda..




Elle seboleh2nye nak tukar bakul yang tak beroda kepada yang beroda..nak tahu kenape?

Ini lah tujuan dia...nak berangan jadi pramugari yang terlebih sudahhh...hakhakhak

Abang cashier tu cuba mengurat Che Leen dengan meminta belanja minum selepas dia terpaksa berjalan jauh untuk melihat semula tag price alas meja di tempat mane Che Leen amik alas meja tu...jauhhh...kena naik atas...hehehe




Dapur yang telah di sepahkan oleh kitorang...



6 comments:

lelah semu semata said...

jauh gile beli brg! agak2 la.. hahaha.. anyway, sedap la korg masak.... lain kali aku wat open house, aku panggil korg masak tawwww

Putry Sue said...

haha pergi ampang tu sebab nak pinjam barang kat umah nenek aku la..so one way tu singgah ler tesco ampang jap...ko masak la sendiri...nak rase masakan ko lak!

si sepet gurl said...

awat xdak jemput aku????

Anonymous said...

disebabkan aku xmkn seharian kira aku makan ns ayam n air biru clorok tu wat aku kenyang gak le...masehhhh

Putry Sue said...

cehhh dan2 la ko nez.. tambah gak aku tengok.. wekk

Anonymous said...

aku ske ko ckp aku pramugari terlebey sudah... ahaks