Saturday, March 28, 2009

Shopaholic Time!!


Seperti yang telah kami rancang, semalam aku, Elle, Che Leen dan Rini pergi menonton wayang cerita Confessions Of A Shopaholic. Che Leen mencadangkan tengok di Pavillion memandang aku dan Che Leen je yang masih belom pernah tengok wayang di situ. Teringin jugak lah.

Cerita yang menarik dan menghiburkan. Kelakar dan menginsafkan. Hehe menginsafkan mereka yang gemar sangat berhutang dengan kad kredit. Siapa yang bercadang memang nak tengok cerita ni, aku menggalakkan sebab tak rugi. Jangan tengok cerita Watchmen please. Cerita yang sangat lama dan membosankan. Memang RUGI korang tengok. Aku dah rugi dah sebab aku tengok masa di JB hari tu.

Kitorang tak keluar lama. Habis tengok wayang, beli J.CO Donuts, terus balik sebab aku sakit kepala, Che Leen pula bercadang nak balik Perak, Elle nak tengok Acong main badminton, Rini pulak nak dating dengan si dia. Hehe. Balik dengan jammed di jalan raya membuatkan aku bertambah pening. Tengok jammed yang melampau tu membuatkan aku rasa macam malas nak ke KL lagi. Huh!


Kita makan dulu.....

Harus lah menggedik jugak di Ladies dan kedai. Hehehe

Aku sangat berkenan dengan sunglasses tu. Walaupun harganya yang murah, hanya RM29.90 Tapi bila mengingatkan gaji aku yang tanpa PCB itu, aku membatalkan saja niat untuk membelinya. Thank you Girl In Green Scarf. Hehehehe ;p

6 comments:

'D' said...

Girl in the GREEN top...hehehehe

Putry Sue said...

hehehehehe...lain kali kita hang out lagik ek....i teringin nak mkn JCO Donuts lagi ni...aaarrgghhh!!

Rini da Bomb said...

i taw...JCo donuts lagi sedap dr Apple kan?? lalala...i told u...

Putry Sue said...

hahaha rini da bomb?!! haah la JCO Donuts lagi lembut dari Apple. Nyummm nyummmm

Rini da Bomb said...

rini da bomb la...malas nak log in...hahahah

simplyME ;p said...

ahhh..COAS..lyk d movie & luv d soundtrackz =) alrighty then lets do some spring shopping but rmbr leave oL ur cc juz bring lotsa cash aite! *lol* ;p