Friday, August 22, 2008

My Best Friend Menjerit!

semalam gi keje rase nebes gak sbb aku dah dapat agak ape yg akan berlaku...bukak2 pintu sume dok tertumpu kat aku pastu elle ape lagik menjerit kuat!!! haha...hehehe sorry babe...just wanna suprise u...tapi xsangka lak dia menjerit kuat...hehehe..."nape tak ajak aku gi potong rambut sekali?!" sambil tgk muka aku mcm xpenah tgk aku..ekeke..alamak babe ko jauh taim tuh mls nak kaco ko dating2 ngan sulu ko...lagik pon aku kan mmg biase wat ape2 pon sorang2...hehe...pastu dia nak amek gambo lak...adehh segan lak...belom redi nak bergambar ngan rambut baru..."kecik ati aku tau..." taim tuh tgk muka dia dah muncung dah tapi saje wat tak tau...lepas dia balik tuh baru rase mcm serba salah...

me and elle

sorry eh babe...tak tau nape aku rase serba salah giler...ntah la...tak bleh lak aku nak luahkan...hehehe leb u babe...

1 comments:

fawafiwifuwu said...

due org besfwen yg comel :)