Sunday, March 22, 2009

Bila Orang Tua Mengajuk Orang Muda Berfesyen

Buruk dowh. Lelaki pulak tu. Aku sure kulit ko tak secantik kulit aku.

Get a life la weh. Cari awek dulu. Tengok macam mana pulak fesyen dia.

Kalau nak tengok, tengok je. Kalau nak kata, kata je dengan kawan-kawan ko yang lain. Tak payah nak ajuk-ajuk depan aku. Buat aku lagi menyampah nak muntah tengok muka ko. Umur dah meningkat macam ko ni, baiklah berfikiran matang sikit.

Belajar pandai tapi budi bahasa tak ada. Aku rasa sebab tu lah ko tak ada awek sampai sekarang. Kalau ada pun kesian awek ko.

14 comments:

NBMS said...

sape weh sape? haih dah lama tak dgr gosip2 hangat...

Putry Sue said...

tak lame lagik ko sure tau nye zura weh..ekeke

ni jenis spesis2 yang kondem ko pakai baju mase dinner @15 dulu tu..POYO

NBMS said...

pelis sms bgtau aku supaya aku bleh tampar laki ni.. cilakenye. mesti tote dia kecik.. hahaha


org2 NPU ke?

kawan baik sue said...

akhirnya!!!!!! Dasar BANGANG bajet klakar mcm 2 la.. tunggu jek gaya supan awek dea tu klu ada la kan..dgn pompuan berani la cuba dgn laki ko x mcm BONGOK lak aku tgk!!!!

Putry Sue said...

wakakakaka budus zura! bukan org2 NPU weh...aku rase lelaki2 kat NPU pun tak macam tu walopon ramai yg dah kawen...kih kih


marah betoi kawan baik aku ni...esok kite jumpe sambung soseh2lg ok...ekeke

no life said...

alaaa...nak join gakkk...

pemilik dvd yang sedih said...

aiyoh apsal neh.. garangnya sue.

Putry Sue said...

meh meh juin kawan-kawan sekalian...

diana said...

arghhh...!!! sape? sape?

diana said...

eh..yg bwh dgn atas ni org len2 ke?

NBMS said...

wakakakaka aku dah tau sape! wakakkakaka

Putry Sue said...

wakakakakakak vudus korang ni....!!!!!!

Hanney Hanafiah said...

err nak komen ke x...rasa nak komen gak, tapi kadang2 malas nak amik tau hal2 politik upis dah.

Putry Sue said...

tuh lak kan cem...kadang2 mmg dah malas nak amik tau...heheh