Sunday, November 9, 2008

Elle Masak??!!!!

wah wah wah tgh syok dok keje, Elle call cakap dia masak malam tadi.. hehehe korang percaya tak weii Elle masak?! ekeke dia masak ayam masak kicap dengan tahu sambal.. dia cakap dia gi Giant sorang2, beli barang semua, pastu masak sorang2, pastu makan pon sorang2.. alololo kesiannn Elle... ehehe.. anyway congratulations babe!! aku percaye ko masak... ekeke bile nak masak untuk kitorang lak wei?? ngeh2

ok percaya atau tidak kita tunggu gambar yang dia snap mase dia masak tu nanti eh.. tungguuuuuu.. ;)

8 comments:

'D' said...

nak rase elle masak gakkkk

Hanney Hanafiah said...

elle masak?elle?siyesli?wahh...elle???!!

'D' said...

saya adalah x puas hati sebab x leh nak letak lagu dan happy o meter dalam blog saya

Putry Sue said...

tuh la pasal...dia cuti 3 hari ni tiap2 hari dia masak katenyeeee...ekeke

Anonymous said...

x yah la inteprem pic aku msk kat sini..kang mod2 kata aku tumpang glemer ko kahkah.. bangga jek aku kol mak aku ckp aku msk.. clap clap clap

si sepet gurl said...

tibe2 aku rasa insap..nak masak gak la lepas ni muehehehe

PeXXaL said...

masak air haku percaya laa..

Anonymous said...

nak akhir zaman ke?huhuhu