Friday, November 14, 2008

Maafkan Aku Sekiranya Aku Salah

Maafkan aku. Lately ni aku rase aku dalam keadaan yang tak menyihatkan. Bukan badan aku tak sihat ke atau aku demam. Keadaan aku sekarang agak kucar kacir. Memanglah korang tengok aku macam biasa, macam tak ade masalah, boleh bergelak ketawa macam biasa tapi aku seorang jer yang tahu ape yang terbuku dalam hati dan kepala kusut aku ni. Aku tak boleh nak bercerita semuanya di sini.

Aku minta maaf sekiranya aku ada terlupa apa-apa yang patut aku buat tapi aku tak buat. Aku mengaku aku memang cepat lupa. Aku selalu lupa apa yang aku perkatakan semalam, kelmarin dan minggu lepas. Tapi tak semualah aku lupa.

Seriously aku memang tak boleh orang yang dah biasa berbual dengan aku, baik dengan aku tiba-tiba dia lain dengan aku. Tiba-tiba dia cakap dengan aku macam nak tak nak, ketawa pun ketawa tak ikhlas, cakap pun ape yang perlu jer. Bila aku tanya baru dia jawab. Aku ada buat salah ke? Aku ada menyinggung perasaan ke? Maafkan aku sekiranya aku salah. Maafkan aku sekiranya aku terbuat benda yang tak sepatutnya aku buat. Maafkan aku sekiranya aku tercakap ape yang tak sepatutnya aku cakap. Aku memang macam ni. Aku akan cepat terasa bersalah. Aku tak suka orang ingat aku macam bagus.

Okeylah maybe semua tu hanya perasaan aku jer. Mungkin orang lain pon ade masalah yang perlu di fikirkan dan tak nak bgtahu. MAYBE... (itu ayat biasa untuk nak sedapkan hati aku) Tapi kalau boleh berterus terang saje dengan aku sekiranya aku ada buat salah. Kalau tak nak berterus terang pun buat lah satu petunjuk yang aku memang salah.

Kepada semua yang membaca, maafkan aku juga sekiranya aku ada salah kat korang eh.

Yang ikhlas,

Sue

11 comments:

si sepet gurl said...

ape kes ni babe? jgn susah2 hati..org sabah cakap
"tenang kau di sana ba" huhuhu
anything u wanna share, u know how to find me k..muaahhs

Hanney Hanafiah said...

sob sob..

saya comel said...

sobssss...i pon nak mintak maaf sekiranya i ade buat salah and menyinggung perasaan u...or buat u x suka pada i...harap diampunkan((versi hari raya))...sobss

Putry Sue said...

korang semuaaa takde salah ngan sueee...dun weri...saye cepat memaafkan... ;)

ni bukan NEZ tau said...

ko nak ckp aku ke sue?xkan sbb gambo aku yg ensem ateh harley davidson tu ko kecik ati?ni mest frap le ni...kekeke

Putry Sue said...

wakakaka aku tak kecik ati la...rase bersalah jek...bukan dengan ko la gile...ngan ko x guna rase bersalah...kakaka

ni bukan NEZ tau said...

ye r kalo syg watpe nak rasa kecik2 ati kan..tul gak,xterpikir lak aku..selamat aku..kakakakakaka

Putry Sue said...

kakakaka nyampah aku la...

elle babe said...

wei wei ngan aku ke? bukan aku slalu menceriakan ari2 ko ke..sobsss ampunkan aku eh kalau aku org yg dimaksudkan...aku x perfect..aku el bukan heidi klum

Putry Sue said...

bukan ko lah elle...bukan sesape pon...aku sendiri rase camnih...dun weri!!

eh heidi klum? klup2!!

saya comel said...

macehhhh masakkan ayam yg paling best (selain my mumnya) tuk i...ailebiuuu...sile gemukkan i lagi...hehhe