Saturday, November 22, 2008

Happy Birthday Aqil Syahmi!

Aqil Syahmi bin Shamshul Anuar, anak saudara Asraf yang kedua, telah pun mencecah umur setahun pada 13 November yang lepas. Abg Ngah (abg Asraf) dan Kak Zehan (isteri Abg Ngah) telah mengadakan majlis hari jadi untuk Aqil pada 15 November yang lepas dan Asraf di upah menjadi jurukamera tak bertauliah pada hari tersebut ;)

Aku jer yang tak dapat nak datang majlis tu sebab aku kerja. Hurmm sedih gak la sebab aku memang banyak terlepas majlis2 yang berlangsung kat JB tu. Tapi tak ape, insyaAllah aku akan pulang untuk menyambut Hari Raya Haji bulan depan. Nak cuti puas-puas!!

Hadiah dari Pokde dan Aunty Sue

Aku kalau balik JB mesti aku nak sangat jumpe dengan anak-anak saudara Asraf ni. Bukan ramai pun, ada dua orang jer. Seorang lagik Wahfiy, anak abang Asraf yang sulung iaitu Abg Long dengan Kak Ros. Wahfiy ni la yang paling nakal sekali. Aqil lak suka gelak. Dah la pp tembam montel. Geram aku. Adeh rindu plak dengan diorang. Wahfiy, Aqil, tunggu ye Kak Sue ni balik JB. Ehhh Kak Sue ke Anty Sue ek? Macam tua sangat jer rasenye bile di panggil Anty ni. Hehehe

Si Wahfiy yang nakal

Si Aqil yang suka gelak

1 comments:

Anonymous said...

comelnyaaaa aqil ni muahmuahmuah!